Shop Mobile More Submit  Join Login
Final Fantasy Battle by MerwillaCosplay Final Fantasy Battle by MerwillaCosplay
*sings fighting tune*:music:

time for an old school battle ;)

:iconshinra-hq-holland:

FFVII summermeet
28 June 09

:iconpicklenana: Yuffie Kisaragi

:iconquinlan-vos: Cid Highwind

:iconkilth: Cloud Strife

:iconmeeltjuh: Zack Fair


Photo by :iconmommy-silver:

Edit by me
Add a Comment:
 
:iconthechildofstorms:
TheChildofStorms Featured By Owner Dec 4, 2012  Hobbyist General Artist
You have made my day. I find it slightly amusing that Cloud looks taller than Zack :)
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Dec 5, 2012  Student Filmographer
Yay ^^

Sadly ...I AM smaller than the Cloud cosplayer xD
Reply
:icondracohawk96:
Dracohawk96 Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist General Artist
Too funny!!!
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Aug 29, 2012  Student Filmographer
:D
Reply
:iconmickeythebluemagic:
mickeythebluemagic Featured By Owner Apr 10, 2011  Student General Artist
This is so cool! You even have the yellow arrow on top of Cid :XD: Great job!
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Apr 11, 2011  Student Filmographer
yesssh details are important >D
Reply
:iconcherrywind101:
Cherrywind101 Featured By Owner Apr 10, 2011  Hobbyist Traditional Artist
lol
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Apr 11, 2011  Student Filmographer
:D
Reply
:iconcherrywind101:
Cherrywind101 Featured By Owner Apr 12, 2011  Hobbyist Traditional Artist
lol
Reply
:iconravenlael:
ravenlael Featured By Owner Mar 11, 2011  Student General Artist
haha!!! XD this REALLY made me smile!!!! XD
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Mar 12, 2011  Student Filmographer
I'm glad it did :)
Reply
:iconsongstressoflight:
songstressoflight Featured By Owner Nov 22, 2010
Awesome
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 22, 2010  Student Filmographer
thank you :)
Reply
:iconxseiferxyox:
xseiferxyox Featured By Owner Nov 19, 2010
OMFG, EPIC!!!
The costumes are awesome! You guys ROCK!
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 19, 2010  Student Filmographer
Thank you :D:D
Reply
:iconxseiferxyox:
xseiferxyox Featured By Owner Nov 19, 2010
You're welcome. :D
Reply
:iconwatashiveracasan:
watashiveracasan Featured By Owner Nov 17, 2010
lol epic! ^^
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 17, 2010  Student Filmographer
^^
Reply
:iconphoneix-faerie:
Phoneix-Faerie Featured By Owner Nov 10, 2010  Hobbyist General Artist
nice :D great shot and editing
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 11, 2010  Student Filmographer
Thank you :)
Reply
:iconphoneix-faerie:
Phoneix-Faerie Featured By Owner Nov 11, 2010  Hobbyist General Artist
you're welcome
Reply
:iconpascoll:
Pascoll Featured By Owner Nov 8, 2010
very cool.
funny to see that Cloud's First Tsurugi is almost half of what Zack's Buster Sword is:P
oh well, cool picture though
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 8, 2010  Student Filmographer
zack's buster sword just owns ! XD
Reply
:iconpascoll:
Pascoll Featured By Owner Nov 8, 2010
it's cool
maar ik prefereer nog steeds Cloud's First Tsurugi
Reply
:iconquinlan-vos:
Quinlan-Vos Featured By Owner Nov 8, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
Lolz, nooit verwacht mezelf in combat te zien. Ben blij dat jullie de foto's met mij erin nog goed kunnen gebruiken, ondanks alles.
Veel succes met de foto's, ik vind ze lachen
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 8, 2010  Student Filmographer
sterker nog, je bent hier een playable character =P

np ^^
Reply
:iconquinlan-vos:
Quinlan-Vos Featured By Owner Nov 8, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
Met 877 MP :P
Knights of the Round
Reply
:iconlisuka:
Lisuka Featured By Owner Nov 8, 2010  Student Photographer
great idea..:'D
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 8, 2010  Student Filmographer
thank you :D
Reply
:icondaniredfield:
DaniRedfield Featured By Owner Nov 7, 2010
ahhahahah very good!
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 8, 2010  Student Filmographer
thank you :)
Reply
:icondaniredfield:
DaniRedfield Featured By Owner Nov 8, 2010
You're welcome <3
Reply
:iconvoron79:
Voron79 Featured By Owner Nov 7, 2010
lol! Awesome idea!
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 7, 2010  Student Filmographer
:D vorontje! je DA leeft!
Reply
:iconvoron79:
Voron79 Featured By Owner Nov 8, 2010
Hehe, ik kijk vaak rond maar zeg alleen niet veel :3
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 8, 2010  Student Filmographer
lol lurkerrrrr =P
Reply
:iconyukihana7777:
Yukihana7777 Featured By Owner Nov 7, 2010   Photographer
haahaahaahaa i bet the Left side of the group will win lol they look Strong lol
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 7, 2010  Student Filmographer
of course >D cuz we have our awesome buster swords :D
Reply
:iconyukihana7777:
Yukihana7777 Featured By Owner Nov 7, 2010   Photographer
lmao hells yea! lol
Reply
:iconsaskiabrug:
saskiabrug Featured By Owner Nov 7, 2010
waneer heb je dat nou weer gedaan?! XD
we zijn pas net van de outdoor shoot weg en mevrouw heeft direct weer een geweldige foto XD
ik ben jaloers XD
(de foto's die ik nu er op heb staan ben ik een jaar mee bezig geweest XD )
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 7, 2010  Student Filmographer
dude XD zie datum bij beschrijving
maar toch bedankt =P
Reply
:iconsaskiabrug:
saskiabrug Featured By Owner Nov 7, 2010
OMG! je hebt gelijk! XD
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 7, 2010  Student Filmographer
ik heb altiiijd gelijk (that's not true sadly XD)
Reply
:iconsweetchibi:
SweetChibi Featured By Owner Nov 7, 2010  Hobbyist
hahaha, great idea xD
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 7, 2010  Student Filmographer
thank you ^^
Reply
:iconpicklenana:
PickleNana Featured By Owner Nov 7, 2010
waahhhh, geweldig :D
love it <3
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 7, 2010  Student Filmographer
wooho :D ja ik wou deze per seee nog een keer zo editen XD beter laat dan nooit he? =P

(ik heb trouwens de foto gespiegeld XD anders klopte het niet dat cid en yuffie de 'playable characters' waren =P)
Reply
:iconssj4theo:
SSJ4Theo Featured By Owner Nov 7, 2010  Professional Artisan Crafter
this is awesome
Reply
:iconmerwillacosplay:
MerwillaCosplay Featured By Owner Nov 7, 2010  Student Filmographer
Thanks :D
Reply
:iconssj4theo:
SSJ4Theo Featured By Owner Nov 7, 2010  Professional Artisan Crafter
yep =D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 7, 2010
Image Size
1.7 MB
Resolution
1200×900
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,674
Favourites
78 (who?)
Comments
50
Downloads
230
×